Rabu, 1 Jun 2011

MInd Fuck

Sebenar mana sumber,medium,pengaruh,informasi yang kita dapat pada hari ini? Benarkah apa yang kita dengar hari ini,itu adalah fakta,malar,dan autentik.Kamu percaya? Bulat2? 100%? Jangan.Sebab kebanyakan apa yang kita kunyah,telan dan hadam pada hari ini adalah MIND FUCK semata-mata.

Tiada yang MIND FUCK,melainkan MIND FUCK semata-mata.

Kita semua selalu kena MIND FUCK,bgn pagi2,baca surat-khabar,dengar kawan2 sebaya cerita,minum kopi di kedai kopitiam yang harga melampau,itu semua sebahagian dari rutin peng-MIND FUCK-an

Pergi sekolah,cikgu pulak MIND FUCK.Maki hamun sebab keputusan peperiksaan dapat 12/100.(kalau kau dpt 12% bermakna ko kena  MIND FUCK 12%,kalau 100% hehe) Dalam kelas  kena MIND FUCK,dgn penyebaran ideologi,banyak A baru boleh jadi insan berjaya. X bnyk A otak kau bodoh,makan sampah. Rambut pendek,kemas,baju gosok,kasut putih itu baru pelajar namanya.MIND FUCK!!! 

Saluran informasi.Semua MIND FUCK.Berita,iklan,slot drama,rancangan pendidikan,apa lagi? Oh ya,rancangan bersunsur seni,lagi2 program realiti TV,sgt  MIND FUCK.

Habis tu,nak percaya yang mana kalau semua  MIND FUCK ? Al-Quran.(aku terfikir nak tulis benda ni,tp x payahlah,kena panah petir aku) Tapi sebagai muslim benda ni xpayah mau mentionpun sebab smuapun sudah tau kan? Aku pun x layak lagi mau bukak bab2 cenggini.

Kita sambung...

Nak dengar cakap pemimpin? Lagilah  MIND FUCK! Ada ja alasan yang di beri atau fakta mi segera yang di buat kalau ada benda yang melibatkan ke tidak puas hati-an rakyat,rakyat miskin,rakyat yang miskin gila babi tapi xda kuasa dan kalau dorg nak mengadu atau mengeluhpun cuma hati dorang ja yang dengar dan paham.

Habis tu,nak percaya yang mana kalau semua MIND FUCK ?

Tapi tidaklah semua   MIND FUCK,masih ada lagi yang jujur,fatanah,mulus lagi suci.Tapi di mana mau dapat? Di mana? Celah kangkang? eee lucah!

Di negara kita ini,aku rasa bnyk,masih banyk benda yang suci,masih perawan untuk dijadikan rujukan kita. Yang masih tidak tercemar,tapi aku ada rasa takut jugak,sebab makin lama,jenis2 yang macam ini,yang masih perawan mungkin akan berkurangang sebab pemerkosaan dan mcm2 teknik lagi untuk menghilangkan perawan ini dari pihak yang suka  MIND FUCK kita.

Langkah pertama untuk mengurangkan gejala  MIND FUCK ini,berhenti mengeluarkan duit saudara2 sekalian dengan membeli bahan bacaan picisan dan tabloid merapu anjing yang sedia ada di negara kita ini. Aku x cakap jangan beli harian metro,mangga,urtv dll.

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

mind fuck ini bila kerap dilaksana atas seorang atau sekumpulan orang2, secara berulang2, pelbagai dan berpanjangan, maka akan lahirlah seorang atau sekumpulan orang2 yg memiliki fucked mind.
orang atau sekumpulan orang2 yg memiliki fucked mind ini seterusnya pula bila keluar bergaul dan memanjangkan mind fuck yang serupa secara kerap, berulang2, pelbagai dan berterusan kepada seseorang atau sekumpulan orang2 lain, maka akan dijangkitilah orang ke-2 atau kumpulan orang2 ke-2 ini dengan symptom fucked mind.
bila diterus, dipanjang dan diulang2 proses mind fuck ini tanpa batas sehingga setiap pelosok dan tanpa henti sehingga bertahun2 (50+thn cthnya) maka lengkaplah transformasi 1negara menjadi totally fucked up!

ops. tertulis 4-letter word pulak. fuck. ops (sory)

-average joe-
klakka-la.blogspot.com

qierana berkata...

circle of mind fuck malaysia

masarakat-media-kerajaan

;)

p/s : awak tulis bastard,queer,bollocks,pukimak pun saya x kisah.

Tanpa Nama berkata...

fuck. tak ketahuan pula aku yg kamu ni dara liberal. haha.
mungkin ini juga satu dari hasilakhir atau sekurang2nya hasilsampingan mind fuck yg telah dijana berterusan selama 50+ thn kebelakangan.
lihat saja kaca tvtigasuku & rtm:
hari2 drama melayu/indon ditanam gambar aksi menangis merintih melalak melayu kaum dara/betina - supaya secara amnya seluruh warga wanita terus tunduk melayu dan tidak mampu bangkit tegak menuntut hak seperti ambiga!
hari2 pula ditunjuk kisah2 drama cina yg memberi glamour & meng-glorify aksi2 ganas/menentang (rebellious) para samseng berkumpulan & ahli jenayah tersusun (organized crime) - supaya pemuda2 cina mencontohi mentaliti ini lalu mudah pihak berkuasa menyediakan alasan untuk mengekang sebarang aktiviti yg boleh dianggap "melawan" (lihat saja awal2 lagi mca telah melarang ahlinya dari turut serta dalam demo bersih)
yg kaum india pula?
fuck... tak tau nak kata apa dahhh...

fuck, dah panjang ni tulis... anyway, jemputlah saudari ke blog saya pula, utk berkenal2an lagi, dan tinggalkanlah apa2 komen utk merungkai sedikit kekusutan fucked mind saudari :-)

-average joe-
klakka-la.blogspot
klickdefella(klakka-la)
twitter: averagejoeMY

qierana berkata...

itu baru tv,blum sbut pasal bahan bacaan dan lancapan yang lain.sebenarnya saya amat gumbira dan berbesar hati bila ada org letak komen mcm anda.terima kasih!!!

btw saya da follow blog awak,apa beza 2 blog ni?

Tanpa Nama berkata...

terimakasih kembali, apatah lagi sudi jadi looney fan saya haha

er maksud u, beza antara klakka-la dan klickdefella?
klakka-la ialah blog yg memaparkan kartun atau penulisan cerita atau kombinasi kartun&penulisan yg berkisar pada kelucuan yg saya lihat/baca sekitar saya terutamanya isu politik & negara, selalunya kelucuan ini dalam bentuk sinis...
klickdefella pula (nama itu sengaja diambil sebagai spin dari blog "kickdefella" yg satu ketika dulu gah lagi masyhur seperti juga tukartiub/malaysiatoday, tetapi sekonyong2 bertukar haluan lalu benar2 telah kena kick dat fella!) adalah blog kedua untuk melengkapkan blog asal, kerana blog pertama itu cuma luahan hati saya sendiri (dan jarang mendapat ulasan/buahfikir pembaca) sedangkan klickdefella memang khas untuk mendapat pendapat pembaca kerana ia semata2 kuiz/undi (u klik jawapan u, tu pasal la "klickdefella", iaitu klick on de fella's quizzes/polls)

jelas? surely, for a girl with intel inside like u :-) thanx again for being a fan.. n pls spread the words bout my blog to your circle of followers too

lawan tetap lawan!