Khamis, 3 Februari 2011

Pagi yang selamat.

Pagi yang gelap kini sudah terang.Kamu masih tidur? Atau belum lg,atau baru bangun . Pagi memang indah,lagi2 bila buka mata,kau memandang anak chumell di antara pasangan hidupmu.Lalu di cium dahi anak chumell itu. Tidakpun,kau bangun melihat roti sapu tuna,dan nescafe o suda ada di meja. Atau,kau bangun terus login facebook,dan si dia mengucap 'mornin' di wall kamu. Dan,sudah tentu awsamm kau bangun trus pasang lagu fav, macam One day i floated away-eisley tidakpun When the sun sleep-underoath.Pagi memang indahkan?

Tapi,first thing first,thank to God.Sebab kita masih hidup lagi. Aku bukan morning person,tapi tahun ini aku ingin bangun pagi setiap hari.Ya,superlame,sue me. Tapi,kini bangun pagi itu aku mesti biasakan,sebab aku ada kelas.Haha. Sudah setahun(2010) aku tidur sampai  matahari terik,dan setahun itulah aku selalu dengar Mdm.Wati (mak aku) menjerit nama aku supaya bangkit. Tapi sekarang,aku kena bangun sendiri. Shit. Ini buat aku tidur dalam ketakutan,takut bangun lambat,dan seterusnya x pergi kelas.

Tapi tahun ini,paginya aku ingin indahkan.Macam agak mustahil,tapi ini yang aku rasa ingin buat.

6.00 - bangun.
6.10- cuci muka (10 minit menggeliat dan berangan)
6.15- buat complete set,push-up & sit-up
6.40- mandi
6.55- cover my naked body with awsamm outfit!
7.15- drink my coffee and  get some nicotine
7.30- ready to make my awsamm journey

Apa yang indahnya 6pg-7.30pg tu? Macam tiada ja ni.Haish,I should remake this awsamm fantasy morning glory.Any idea? Maybe some poco2 would be great eh?

Tiada ulasan: