Isnin, 10 Januari 2011

Hari yang awsamm..?

Tadi hari yang okay bagi aku,selain takut dengan kesibukan kereta-motor-orang lalu-lalang di bandar kapitalis ini. Macam hari sebelum,tipikal meki(budak jurusan kejuruteraan mekanikal,yang pakai baju bengkel,even hari isnin) ada saja menjadi penghias muka depan pandanganku.Biarkan mereka,malas mau gosok baju la tu.

Hari ini,hari pertama aku pergi kelas-kuliah.Cikgu pun ok. Aku excited sikit. Kursus ni kena excited selalu,baru cgpa pun gempak,kalau x,hagham.Pergi kelas malas,test macam hagham,result final,xpayah cakaplah.Lagi macam...

Cikgu dynamic aku,cool. Walaupun botak2,eh,memang botakpun,pakai spectacle,dia cool. Lupa plak aku nama beliau. Kenapa cool? Okay,dia ajar dynamic,dan apply semua benda dengan dynamic.Awsamm! Contoh,hantu.Dia cakap,hantu ada mass x? Ada ka? Entah,apa kata xda mass. Benda yang tiada mass tidak boleh menghasilkan force,mass zero and the force equal to zero. Submission of force tu lain cerita la kan. So,di sini,kesimpulan,hantu tidak boleh apa2 kita. Tapi,yang kena rasuk tu? Yang kena tegur dalam hutan,lepas tu demam 3 hari. Itu ko tanya dengan bomoh2 berhampiran rumah kau.

Dia tetap cool.Dan aku mau cool macam dia.Geek is cool then u wannabe junkie. Lagipun dynamic boleh kata most fav subjek aku,even aku repeat sampai 3 kali dan hanya dapat C. Dynamic is awsamm. Tapi hari ini baru intro,aku belum lagi dipeningkan dengan hukum2 Newton yang bakal aku kena hafal dan pakai hari2,dan tyme tu barulah aku maki2 subjek yang cool ini.

Apa yang buat aku exited hari ini mungkin sebab dua kelas yang aku pergi hanya intro saja,bukan kena apply concept dan solve problem. Mungkin juga sebab,ramai cewek pakai baju kurung,x pakai tudung,rambut curl2,merah2,kain potong nampak betis.Mungkin. Haha! Nonsense,im not like that,that so 2010. Way to kampung. Tipikal meki mungkin suka la tu.Bukan boleh percaya budak2 ni,muka2 nerd gila tapi dalam hati siap tahu ada taman ka,ada rumah hijau ka,kan? Dorg pun manusia biasa jugak,lemah dan mudah ternoda. Aku x. Serius...

Habis kelas,aku dgn Insp.Ijat pergi shope sikit,ada la beli2 sikit,dan yg paling penting,aku suda beli buku itu,the Red Book.Haha. Jayzuan ada Jurnal Rock n Roll,brada tu ada Jurnal Kotor,aku ada Jurnal Dangdut.
Red Book mungkin tempat aku meluahkan segala perasaan aku yg gugurl ni. Kalau Emma x pergi,mungkin aku x perlu beli Red Book ni. Hmm,Emma Emma,sanggup kau Emma.Haish~
Tadi aku jumpa Ana dan Enul,tp bukan taste aku,tp kalau lepak dgn dua cewek ni,mungkin  aku kelihatan cool. Ah,fak,semua mau cool! Ok,biarkan mereka.
Dengan Red Book,aku mau sambung balik Episode Chentaku.X kisahlah ada orang baca kah atau x. Actually,its a excitement of writing,kinda.Wat eva.Apa-apa pun,hari ini awsamm.

Ya,hari ini,aku ber-lunch dan dinner yang awsamm! Its always awsamm when it come to makan.

Tiada ulasan: