Selasa, 28 Disember 2010

Hari Terakhir.

Hari terakhir aku d bandar rock ini. Dalam beberapa jam aku akan sampa di wilayah sundal KL,dan mungkin akan terus tuju bandar kapitalis,Shah Alam. Semoga tuhan memberkati perjalananku,hambanya yang jahil lg pendosa ini. Sebelum ini,aku exited sebab aku boleh jumpa Emma,tp kini,faith itu semakin pudar,dan aku akan jumpa dia buat kali terakhir.Hmm,Emma Emma. Sebab kau,aku asyik dengar Eisley sebelum tidur.

Mungkin 2011 ini lebih remaja,lebih advanture,lebih awsamm dari 2010. Aku harap2 begitulah.

Aku harap ilmu aku bertambah,kawan aku bertambah,dan kasih syg aku terhadap manusia lain juga bertambah. Oh lupa,duit mesti juga bertambah.

3 tahun lagi.3! 3 tahun aku bakal hidup tanpa harta.Aku x tau apa bakal aku rasa ttg hidup dan siapa bakal ganti tempat Emma. Haha,x tahu apa yg berlaku ni lah yg besh dan exited plak aku.

Fuh! Fuh! Fuh! 2011,ke mari kau! Mari bantu aku lebih merasa kehidupan ini!

Yeah!(genggam tgn smbil jerit tutup mata ke udara.)

Tiada ulasan: