Sabtu, 10 November 2012

Rancak dan Rock & Roll.

Hidup makin rancak,tp masing2 rancaknya lain.
Rancak kau duit mengalir,
rancak perempuan ber-instagram,
rancak anak muda berketawa siang-malam,
rancak ahli-syurga kondem orang x sudah,
rancak si miskin membanting-tulang,
tapi,aku,rancak ku lain macam sikit.
Aku rancak membaca.
Terpaksa,suka dan terbaca.
Tapi bila rancak sgt membaca,memory aku yg cuma 2gb ni sekejap saja penuh.
Wlaupun memori dgn si dia aku sudah buang,hehe.Tapi masih,
Cepat saja penuh.
Bila baca banyak,banyaklah inputnya.
Aku ni,banyak input kenalah banyak output.
Kalau tidak,aku boleh jam.
Macam kena gang-bang.
Tapi x da lah teruk begitu,itu boleh bikin terjun bangunan.
Aku senang saja,bila jam,aku duduk,bakar sigar,sedut nikotin.
Ini untuk input paru-paru aku.

*apa bendalah pemburu tgh buat sekarang ni.

Tiada ulasan: