Rabu, 22 Februari 2012

hidup babi?

aku makin tua,dan usia tidak mematangkan aku,
aku makin sesat,kufur,terpesong,lari dari norma untuk menjadi seorang ahli syurga,
aku makin benci diri sendiri,sebab semakin kedekut.
kedekut memberi kasih-sayang.
kedekut berkongsi harta tuhan.
kedekut untuk senyum,walau untuk diri sendiri.
ingin menjadi diri sendiri,
tapi masih kisah apa org lain rasa.
tapi masih ikut apa yang orang lain buat.
tapi masih tidak sayang diri sendiri.
menjadi seorang manusia ini susahkan?
hidup setan lagi senang,sesatkan orang saja.
hidup malaikat pun senang,hidup tidak bernafsu.
hidup manusia hanya senang bila berharta bagi aku.
kalau besok aku mati,mlm ini aku tidak tidur.
mlm ini aku mahu tgk bintang.
mlm ini aku.....
klu besok aku matipun,aku x tahu dan x pasti apa yang aku ingin buat dgn roh yang melekat dgn jasad seorang lelaki ini. Babilah.

Tiada ulasan: