Khamis, 28 Oktober 2010

Transilasi.

Sebab mau translate fakta dari wiki dari English ke Bahasa Melayu sampai ke malam aku makan kamus. Tu la tyme sekolah menengah,tyme cikgu Jimmy dengan semangat ingin menerapkan Englishisme kat depan aku pulak x habis2 menghayal.Menghayal entah apa2,merepek gila.Tapi sampai sekarg penyakit ak ni x hilang2.

Kamus sudahlah telanjang,tepotong tiga plak tu. Nak beli kamus Dr,Fazley tu,haha memang tggu Wawasan 2020 la.Tp nasib baek jugak ada kamus ni,paham jugak aku ttg pacik kominis kumis tebal diktator ni. Entah bila agaknya aku habis buat transilasi penuh ni.Tapi kalau dah siap nnt,ada org nak baca ka? Kalau ada pun dorg paham ka jugak apa yang ak transilasikan itu? Ish,baik x yah buat,buang masa aku! Kamurang baca ja lah dalam bahasa English!

http://ms.wikipedia.org/wiki/Joseph_Stalin

Tiada ulasan: